Senior Service Designer

  • Híbrido (08019, Barcelona, España, España)
  • FailFast

Busquem un/a Senior Service Designer, amb més de 6 anys d’experiència en disseny de serveis i Design Thinking. Una persona curiosa, amb capacitat "system thinking" i experiència dinamitzant workshops amb càrrecs directius i usuaris amb el propòsit d’identificar el context, idear millores de processos i serveis, i acompanyar en la gestió del canvi. 


Formaràs part de l’equip de Fail Fast, un estudi digital amb més de 70 perfils multidisciplinars que milloren a diari productes, serveis i marques a través del disseny i la comunicació. Tindràs accés a un programa de creixement basat en sessions de Power-Up i mentoring, amb espais de co-creació i possibilitat de formar-te i certificar-te en múltiples especialitats. Tot això, en unes oficines situades a Barcelona molt a prop de la platja. Sol, art, diversió… Temptador, com a mínim!


Què faràs?

  • Definir i executar la fase de recerca amb càrrecs directius, stakeholders i usuaris, fent entrevistes, workshops i focus groups.
  • Mapejar processos, documentació i dades del front i back stage de les empreses.
  • Actuar com a frontissa entre negoci i tecnologia per garantir que les anàlisis i les recomanacions tècniques sempre tinguin en compte els objectius de negoci i les necessitats dels usuaris.
  • Identificar problemes i àrees de millora en processos interns i serveis.
  • Conceptualitzar serveis digitals per a clients nacionals i internacionals.
  • Traslladar necessitats d'usuaris a Èpiques i Històries d'usuari per a les solucions a construir o implantar.
  • Col·laborar amb equips multidisciplinaris de disseny, màrqueting i tecnologia.


Requisits

  • Domini del català (mínim nivell C), espanyol i anglès (mínim B2).
  • Més de 6 anys d'experiència en Disseny de Serveis.
  • Coneixements avançats en User Research, Service Design i Design Thinking.
  • Nocions intermèdies de disseny de productes digitals i growth hacking.
  • Excel·lents dots d'escolta i comunicació per dinamitzar entrevistes i workshops de manera moderada.
  • Gran habilitat de síntesi i narrativa per plasmar troballes de manera relacionada, objectiva i holística.
  • Actitud oberta per donar i rebre feedback constructiu i ajudar a créixer els altres i un mateix.
  • Experiència en metodologies Agile (Lean UX, Kanban o Scrum).


Què oferim?

  • Model de teletreball híbrid
  • Apostem per la conciliació. Gaudeix de flexibilitat horària i de totes les tardes lliures els divendres i els mesos de juliol i agost.
  • Fem pinya! Coneix als teus companys/es en les activitats que organitzem periòdicament de manera presencial i virtual: PowerUps, All Hands, Team Building…
  • Oferim recursos formatius com a certificacions, classes d'anglès i català online o plataformes com Udemy for Business i isEazy.
  • Pla de Retribució flexible: Tiquet transport i guarderia, assegurança mèdica, dental i de vida.
  • Programa de referències: si ens presentes a un/a amic/ga i acaba sent part de SEIDOR Opentrends tens premi!
  • Compromís amb la diversitat i igualtat d'oportunitats.